Primavara

Cica a venit primavara…. Asa se vorbeste pe la colturi si chiar o pereche de gugustiuci imi cantau de dimineata prima zi de primavara.  Prima zi de primavara… Nu e pleonasm??

Ca sa nu mai vorbesc de fulgii care parca ne rad in nas.

Mi-e dor de 1 Martie cu soare si ghiocei si branduse. Mi-e dor de zambetul luminat de lacrimi din ochii mamei mele, atunci cand ii aduceam o floare, mi-e dor de copilaria vesela si fericita in aceasta zi. Mi-e dor de frumusetea stralucitoare a copiilor mei cand plecau cu sacosa plina de martisoare dimineata la scoala. Mi-e dor de atmosfera de sarbatoare ce impodobea aceasta zi.

Azi, parca si natura vrea sa fie in ton cu vremurile…. Cenusie, rece si posomorata. In dimineata asta nu am vazut nici o femeie zambind… Demult nu mai vad oameni zambind. Si mi-e dor de zambetul lor.

Mi-e dor de noi, oameni buni, de o vorba buna, de un zambet, de un raspuns la acel „multumesc” pe care nu uit niciodata sa-l spun atunci cand e nevoie. Mi-e dor de un „buna ziua ” cu soare in ochi si zambet pe buze. Mi-e dor de primavara.

Cica azi ar fi venit primavara… Asa se spune pe la colturi. Eu inca nu am intalnit-o. O astept

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

