azi, 44

Am primit urari de la o fosta colega de serviciu. Am plecat de 4 ani de la Severin si sincer, nu ma asteptam sa-si mai aduca cineva aminte de ziua mea… Nu prea am mai tinut legatura cu fostii colegi. Nu din vina mea, ci pentru ca pe vremea cand lucram acolo eram fina directorului iar dupa ce am plecat eu s-a schimbat directorul si toti cei care au avut intr-un fel sau altul de-a face cu el au devenit peste noapte paria. E placut sa vezi ca oameni pe care i-ai considerat prieteni la un momendat nu au uitat datele importante din viata ta. Fostii mei colegi de birou, oameni pe care i-am pretuit la acel moment, au uitat… Cum e si viata asta… Iti raman alaturi oameni la care nu te-ai fi asteptat, iar cei pentru care ai facut multe sacrificii la timpul respectiv nici nu-si mai aduc aminte de tine.

Scrie un comentariu

Din categoria jurnal

Lasă un răspuns

