Ziua regelui

Am vrut să scriu despre această zi, atunci când parlamentarii noştrii au respins discursul regelui în parlament. Între timp s-au răzgândit şi l-au aprobat, însă şi-au luat libertatea de a alege dacă îl ascultă sau nu. Puterea, mai cu muschi, de, nici nu a fost reprezentată de cineva. Băsescu nu a catadicsit decât să arunce nişte vorbe jignitoare şi cam atât. Lacheul Boc nici nu putea face altceva decât să aibă grijă de pantofii şefului, să nu cumva să se agaţe de ei vreun fir de praf, aşa cum s-a întâmplat la poza de grup cu mai marii Europei, de nu şi-a văzut omul ochii în poză, privind la pantofi. Eu mă asteptam la aceste reactii, Regele se astepta şi el, aşa că nu a fost o mare problemă. Ce m-a indignat foarte tare, a fost că patriarhul bisericii ortodoxe a găsit de cuviinţă să pretexteze că e ocupat cu pregătiri pentru sărbătoarea de a doua zi şi nu poate rupe 60 de minute să fie prezent în parlament când a vorbit regele. Mă întreb unde poate ajunge nesimtirea acestui om si cât va trebui să treacă să ne scape Dumnezeu de el. Comunistul ăsta, care nu are în creier decât zornetul arginţilor , ca Iuda, are timp pentru orice, dar pentru a arăta un minim de respect Regelui, descendentului celui care a facut posibilă şederea lui pe tronul pe care se lăfăie acum. În ce direcţie merge ţara aceasta, când tocmai cel care ar trebui să reprezinte o institutie apropiată omului de rând păcătos şi neputincios, e doar un lingău şi e implicat în politică până la gât? Nu mă mai miră nimic, nici faptul că există preoţi care refuză să înmormânteze oameni sărăci, pentru că nu-şi primesc taxa, nici homosexualitatea şi pedofilismul proliferat în mânăstirile din ţara asta, atâta timp cât biserica are un asemenea conducator. Mi-e ruşine să spun că mai aparţin acestei religii, mi-e greu să mai intru în biserică, eu, care sunt în esenţă o persoană credincioasă!! Mi-e scârbă de bazarul murdar ce a ajuns biserica ortodoxă română. Intentionat scriu cu litere mici, nu este o greseală de scriere şi nici incultă nu sunt.

Am deviat un pic de la subiect, sunt lucruri ce trebuiau spuse însă .

Despre ziua Regelui încă se mai vorbeşte. Au trecut ceva zile de la discursul din parlament, de la gafele uriaşe pe care le-au facut reprezentanţii parlamentului în ziua aceea şi cu cât trece timpul se mai gaseşte câte unul să comenteze câte ceva. Un Cristoiu -pentru care am tot respectul în rest- care mânant de nu ştiu ce imbolb a „decriptat” discursul regelui, de nişte ziarişti de ruşine, care ân veşnica lor alergare după senzaţional au scos de la naftalină un copil din flori, nerecunoscut, al Regelui, un mariaj neexistent şi multe acuze nefondate pe care mă mir cât le va mai suporta acest om. A trecut timpul si a demonstrat că această familie nu vrea să stăpânească cu forţa  ţara. Românii au ales „democraţia”, le este respectată alegerea. De ce atunci noi facem tot posibilul să-i denigrăm, când am putea foarte bine să ne folosim de influenţa pe care o au aceşti descendenţi ai unor vechi familii regale din Europa, să ne fie şi nouă şi copiilor noştrii mai bine? Când ne vom lecui de această boală urâtă, de a arunca cu pietre în oricine e mai presus de inţelegerea noastră măruntă? Suntem un popor de oameni săraci, amărâţi, bolnavi, care are la conducere o clică de şmecheraşi ce nu se gândesc decât la burdihanele şi conturile proprii şi încă mai ridicăm piatra să aruncăm în cel care încearcă să ne întindă o mână de ajutor.  Zilele astea mi-au lăsat un gust amar. Voi rămâne cu imaginea unui om singur şi stingher uitat pe un scaun lângă tribuna oficială şi cu regretul că am trăit în  aceste timpuri. Nu vi se pare că ne merităm soarta?

Scrie un comentariu

Din categoria jurnal

Lasă un răspuns

