Dimineaţă de luni

Aveam de gând să scriu ceva frumos în dimineaţa asta. Nu toate ies însă aşa cum am vrea noi. După o noapte în care am adormit greu chinuită de ochii animalelor despre care am scris aseară. O noapte rece, amplificată de o răceală ce mă încearca de cateva zile. Dimineaţă m-am trezit greu, m-am mişcat greu şi uite că s-a făcut târziu…. Nu mai am timp să scriu dar o să vă urez bună dimineaţa de luni cu o melodie frumoasă şi câteva fotografii însorite.

Să aveţi o săptămână frumoasă şi însorită!

Fotografie-0412

Fotografie-0416

Fotografie-0422

Fotografie-0420

Fotografie-0428

Fotografie-0432

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

