De pe-o bună dimineaţa

Dimineaţa mi-a început devreme azi. Cu primii zori şi guguştiuc la fereastră. S-a furişat ca un hoţ, tiptil, fără nici un zgomot. Doar Kara a auzit-o şi a lătrat-o scurt şi somnoros de la fereastra bucătăriei. Să nu creadă ea că poate trece chiar aşa, neobservată. Încet, încet au început zgomotele oraşului. Maşini, claxoane, maidanezi, paşi grăbiţi pe scară. Gata cu somnul.

Fotografie-0491Primăvara asta parcă e setată prost, pe repede înainte. Se derulează prea repede, fără să apuci să înţelegi nimic din ea. Acum e prea frig, după câteva zile prea cald. Au înflorit pomii, s-au scuturat imediat, a inflorit liliacul şi până să rup o crenguţă floarea era deja trecută, acum castanul ferestrei mele salută cerul înalt cu florile bătrâne. A ars frumos doar câteva zile. Căldura prea mare le-a înşelat şi pe ele. Dimineaţa de azi mi-a adus parfum de floare de salcâm. Speram să apuc să prind la pădure sărbătoarea florilor de salcâm. Nu am reuşit, sper totuşi ca pădurea să nu se lase înşelată aşa repede.

Un cer înalt fără pată de nor, un soare deja prea strălucitor şi o dimineaţă blândă întâmpină cum se cuvine această zi de sărbătoare nesărbătorită. Cred că a treia zi de Paşti este tot timpul tristă. Singura din zilele acestei perioade nesărbătorită. Azi ne întoarcem la muncă. Prea scurt a fost concediul şi eu prea mare nevoie de odihnă am. Am ascultat horoscopul, zice de bine. Ceea ce înseamnă ceva, nu?

Îmi iau căţelul şi ieşim să alergăm câteva vrăbiuţe pe afară. E abia a treia zi de Paşti. Hristos a înviat, dragii mei!

5 comentarii

Din categoria Uncategorized

5 răspunsuri la „De pe-o bună dimineaţa

  1. Tu cu vrabiutele iti pui mintea?:))Intelegeam daca fugareai niste balauri, ceva…
    A fost concediul scurt? consoleaza-te cu ideea ca va fi pensia lunga(ca mare nu prea cred!)…:))

    Apreciază

Lasă un răspuns

