De primăvară

Uneori cuvintele vin greu. Aseară aveam o mie de chestii să vă spun. Doar timp să o fac nu am avut, un teanc de vreo 300 de facturi îmi rânjea pe birou împiedicându-mă să fac altceva. Am ajuns acasă prea târziu şi prea obosită să mai pot scrie ceva. Aşa că am lăsat pe dimineaţă. Dar…. dimineaţa nu mi se încheagă gândurile până nu beau cel puţin o jumătate de ceaşcă de cafea. Şi când lichidul magic turnat în mine începe să curgă prin vene şi să-mi limpezească gândurile e deja prea târziu şi trebuie să plec la birou. Nu-i corectă viaţa asta, nu-i aşa? Sunt şi un pic stresată, pentru că vreau să mă întorc în copilărie, să vă spun de una de alta… de obiceiuri din satul meu de câmpie şi de oameni dragi prea devreme duşi în lumea fără dor. E greu să redevin copil cu conştiinţa că ei nu mai sunt. Voi începe o serie de povestiri unele mai frumoase, altele mai puţin frumoase, aşa cum le-a trăit copilul din mine la timpul respectiv.

Până atunci vă las puţin în compania unicului Tudor Gheorghe pentru că prea e caldă primăvara asta şi prea grăbită să nu înnebunească de tot salcâmii.

Iar  dacă aveţi răbdare şi chef, dacă primăvara asta v-a adus şi vouă tot felul de sentimente bizare în suflete, vă ofer cu toată dragostea, concertul integral.

Să aveţi zi minunată dragilor, ca primăvara cântată de Tudor Gheorghe!

Un comentariu

Din categoria Uncategorized

Un răspuns la „De primăvară

Lasă un răspuns

