De va veni la tine vântul

De va veni la tine vântul, să nu-l goneşti la prima bătaie în geam. Să deschizi larg fereastra şi să-l laşi să te mângâie cu degete uşoare, aşa cum o fac eu în momentele bune. Închide ochii şi lasă-te sărutat cu buze moi rotund, pe buze, pe ochi, pe gât, pe piept… aşa cum îţi place să te sărut eu.

Lasă-te răsfăţat după perdea, apoi scoate-ţi un scaun pe terasă, aprinde-ţi o ţigară, aşa cum faci în momentele de linişte. Lasă-te uşor pe spate şi soarbe fumul cu nesaţ. Priveşte în zare. Cerul te va mângâia cu ochii mei şi briza îţi va şopti la ureche cuvinte de dragoste. Fiecare petec de cer senin e un simplu “te iubesc”, fiecare margine de nor spune “mi-e dor de tine”, de colţul lunii noi atârnă ” îmi lipseşti”. Freamătul frunzelor va fi împrumutat de mine, să-ţi redea freamătul gândurilor despre noi.

De ploaia-ţi va bătea în geam cu degete umede şi reci, nu o lăsa afară. Primeşte-o pentru o secundă să-ţi mângâie obrazul şi să-ţi ude pleoapele cu lacrimile mele. Eu le trimit  în clipele în care îmi lipseşti şi lipsa ta mă doare. Vuietul vântului prin crengi e strigătul mut al inimii atunci când eşti departe. Fiecare picătură de ploaie poartă în ea un dor. Fiecare petec de cer e o poveste despre noi doi.

Pe toate le-am scris pentru tine când ochii mă ard de lacrimi şi inima îmi cântă dragostea. Nu le goni, primeşte-le cu braţele deschise, sunt ofranda iubirii curate. Fiecare adiere uşoară poartă pe aripi numele tău şoptit de sufletu-mi cu drag. Toate lacrimile ploii au inchis in ele numele meu.  Amandouă -ploaie şi vânt- sunt sortite să unească pe veci două suflete. Eu şi tu, doi oameni diferiţi şi totuşi unul singur.

 

Un comentariu

Din categoria Scrisorile iubirii

Un răspuns la „De va veni la tine vântul

  1. ane

    iubirea… cea mai scumpă virtute hărăzită omului.:)

    Apreciază

Lasă un răspuns

