Bună dimineaţa!

Aveam 12 ani când l-am ascultat prima dată pe Jose Carreras cu această minunată piesă. Într-o duminică de vară, la una din emisiunile lui Alexandru Bocăneţ, s-a strecurat printre şlagărele româneşti şi acest om micuţ cu o voce de aur. Nu-l ascultasem până atunci şi nici genul de muzică nu avea loc în preocupările mele de copil crescut la ţară. Atunci, în acea duminică de vară, la un televizor alb-negru am plâns prima dată când omul acesta mic cu voce mare mi-a adus în suflet „Una furtiva lagrima”. Peste ani am aflat ca are o boală necruţătoare şi mi-a tremurat inima pentru el, am cunoscut trioul tenorilor formidabili, i-am iubit pe toţi, dar Carreras a rămas în adâncul sufletului meu ca prima dragoste. Cu drag pentru voi, de buna dimineaţa într-o zi mohorâtă de marţi, Hose Carreras

 

 

4 comentarii

Din categoria Uncategorized

4 răspunsuri la „Bună dimineaţa!

  1. bursucel

    Ei, un picuț cam târziu spun și eu Mulțumesc! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

