Nominalizare

Mi-am început activitatea pe blog acum ceva timp. La început timid, am vrut sa fie doar un loc în care să-mi arunc ganduri şi temeri. Apoi m-am îndragostit de acest loc, mi-am făcut prieteni şi am devenit o comunitate. Când am început călătoria mea alături de wordpress, aveam impresia că sunt singura româncă din peisaj.  Constat cu plăcere că nu este aşa.

Ier am primit cea ma plăcută surpriză din ultimul timp. Am aflat că blogul meu a fost nominalizat la A Bouquet Of Three Awards.

first-best-moment-award-winner1versatilebloggerawardsunshine-blog-award

Mulţumesc din suflet pentru aceasta prietenei mele M.C. webcaffee. . Nu am participat până acum la nici un concurs de gen, aşa că îmi veţi ierta stângăcia. Încă explorez facilităţile puse la dispoziţie de wordpress.

Pentru participare sunt necesari următorii paşi:

1. Afisează imaginea cu premiul într-un post pe blog.
2. Mulţumeşte persoanei care te-a nominalizat, amintind-o in postul tau, printr-un  link catre aceasta.
3. Trimite nominalizări tale catre 15 bloguri/bloggeri pe care tu i-ai descoperit recent.
4. Ia contact cu blogul/bloggerii, pentru a le comunica ca i-ai nominalizat la randul tau.
5. In final spune-ne 7 lucruri despre tine.

Offf. vine deci partea cu nominalizarea blogurilor propuse de mine. Aici o să fie greu, pentru că sunt multe cele pe care le urmăresc cu plăcere şi ştiu că nominalizând doar unele, voi nedreptăţi pe altcineva. Îmi cer iertare tuturor prietenilor mei care nu-şi vor  regăsi numele aici, nu este din pricină că blogurile lor nu-mi plac ci din lipsă de spaţiu şi memorie de moment. Bun… nominălizările mele sunt (în oridine aleatoare, fără legătură cu vreun clasament ) : Intrenoaptesizi, În Grădina Mea, Geanina Lisandru – Nu Te Compromite! Nu Te Ai Decat Pe Tine., Cristian Lisandru, Andrei Plimbarici, Gară Pentru Doi, Bursucel’s Blog, La Fée Blanche, Stefania’s, Alma Nahe, În Grădina Mea, Natycalinescu, David Ionel Romulus-blog, Litere StacojiiDictatura Justitiei.

Despre mine e greu să vorbesc. În primul rând că nu mă plac prea tare, încă nu m-am obişnuit în propria-mi piele. Sunt şi eu un om ca oricare altul. Poate un pic mai tristă ca alţii, blândă uneori, scuipând foc altădată… Mă aprind ca un foc de paie, noroc că-mi trece repede. Iubesc animalele şi copiii, aş omorî cu mâinile goale pe toţi cei care le fac rău. Nu de puţine ori intervin în conflicte în care nici o persoană cu scaun la cap nu ar interveni 🙂 . Îmi place natura şi o respect, respect munca cinstită şi oamenii cinstiţi, indiferent ce poziţie socială au. Nu-mi plac oamenii nespălaţi la propriu sau sufleteşte şi asta pot spune că mă defineşte. Sper că s-au făcut şapte lucruri despre mine pentru că mai mult e prea greu şi prea mult pentru o singură persoană.

Cam atât. Îmi veţi ierta stângăciile, nu am ştiut în viaţa mea să primesc aprecieri şi felicitări şi nici să primesc cadouri frumoase.

11 comentarii

Din categoria Uncategorized

11 răspunsuri la „Nominalizare

  1. Multumesc foarte mult! Felicitari pentru blog!
    ╔══ღ═════╗
    • ✿ღ Alesasa mea
    Prețuire și toată
    ღ✿ܓRecunoștința mea!
    • ╚═════ღ══╝

    Apreciază

  2. Mulţumim tare, tare mult!

    Apreciază

  3. Pingback: În fine, am pus botu’ la o leapşă ! | Gară pentru doi

  4. Pingback: O surpriză plăcută, nominalizare la A Bouquet Of Three Awards. « Dictatura justitiei

  5. bursucel

    Mulțumesc frumos iar… 🙂
    Și știi ce? Te-ai descurcat de minune, Lucia. Felicitări! (duble 😉 )
    P.S. Trebuie să te învățăm să primești… musai!

    Apreciază

  6. Multumesc frumos pt nominalizare, acum cateva zile am mai primit una 🙂
    Am rugamintea sa ma ierti ca nu am timp sa particip, zilele astea am avut mult de invatat si abia am intrat pe blog.
    Interesant articolul cu bac-ul.
    O zi frumoasa in continuare!

    Apreciază

Lasă un răspuns

