Suflet curat

Săptămâna aceasta s-au împlinit patru ani de când am pierdut-o pe Tatiana Stepa.

O femeie în adevăratul sens al cuvântului, sensibilă şi puternică în acelaşi timp, a cărei putere de dăruire şi iubire au lăsat urme peste timp. Am râs şi am plâns ascultând-o, am iubit şi am suferit odată cu ea, am stat împreună la masa oamenilor singuri, am plâns  bătrâna ce-a murit pentru un pachet de biscuiţi, ne-am plimbat de mână pe sub copacii fără pădure, am lăcrimat pentru nişte bieţi lampagii ce-au încercat să aducă o rază de lumină în întunericul ce ne înconjura, ne-am rănit tălpile în pietre. Un suflet minunat, o femeie frumoasă prin ceea ce era, prin emoţia pe care ştia s-o pună în cântec şi să ne-o transmită nouă, celor îndrăgostiţi de viaţă, de cântec, de coardă de chitară, de vers.

În memoria ei, azi, pentru omul inimii mele şi pentru voi toţi, Tatiana Stepa.

 

 

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

