Te-am visat

romantice-poze-imagini-april-466018sursă imagine expokerja.com

Mai ţii minte, iubite, că aveam cândva aceleaşi gânduri? Mă gândeam la ceva şi tu îmi spuneai acelaşi lucru pe care aş fi vrut eu să-l rostesc. Ne completam unul pe altul şi ne era bine, ca două emisfere ale unui singur creier. Iubirea noastră a fost cândva rotundă. O sferă perfectă, cu care ne-am înconjurat lăsând afară restul lumii, păstrându-ne numai pe noi înghesuiţi acolo unul în altul, de o iubire fără margini. Nu încetai să-mi spui cât de bine ne potrivim şi cât de fericit eşti lângă mine. Iar eu, în preaplinul fericirii mele, locuiam printre stele cu tine de mână.

Te-am visat de sfârşitul lumii. Mă aşteptai dornic şi iubitor, mă căutai, te căutam cu sufletul gol în palmă. O lume întreagă între noi, oameni răi şi băgăreţi ne despărţeau şi îmi loveau sufletul gol, dar ochii noştri nu i-au putut dezlipi. Corpurile tânjeau unul după celălalt, minţile strigau disperarea şi ochii se iubeau, verde marin şi brun crud într-o contopire fără sfârşit. Deasupra tuturor, în ciuda lor, sufletele noastre goale sfidau despărţirea impusă. Fericiţi şi luminoşi în goliciunea iubirii curate, ochi în ochi, ca odinioară mână în mână, refăceam fericiţi şi înfriguraţi sfera fără sfârşit a iubirii perfecte. Ai plecat pentru moment, dar te-ai oprit să-mi scoţi din piept inima ta şi să mi-o pui în palmă. Am rămas aşteptându-te cu două inimi sângerânde bătând la unison în palmele pereche întinse.

Sfârşitul lumii m-a găsit în sfera noastră perfectă, cu inimile calde în palmă. Mi-e teamă să respir, ca nu cumva durerea cumplită din spatele ochilor ce-au închis sub pleoape contopirea noastră să tulbure simbioza zbaterii lor. Te-am visat şi-s condamnată să trăiesc azi cu dorul tău sub pleoapele închise, ascunsă după draperiile întunericului artificial al migrenei.

Un comentariu

Din categoria Scrisorile iubirii

Un răspuns la „Te-am visat

  1. Thanks for liking „Tails from Paris”. We’re now following your blog.

    If you want to sharpen your international sense of humor, we do also have a French version called „Sous nos Couettes” : http://sousnoscouettes.com/.

    Thanks for sharing if you enjoy it too …

    Best from Paris, France 😉

    Alix, Roxane & their bald, bold & funny (at least he pretends to …) Dad

    Apreciază

Lasă un răspuns

