Mi-e teamă

wuthering-heights1Sursă imagine: lyani.wordpress.com

Mi-e teamă azi.

Umbre reci pe care le-am crezut moarte, s-au întors şi s-au cuibărit în sufletul meu, înfigând ace de gheaţă în el. Ca-n anii copilăriei când întunericul ascuns în camerele bune îmi paralizau picioarele de câte ori trebuia să deschid uşa. Mai târziu, întunericului i s-a adăugat curgerea apei. Avea o chemare ascunsă şi rece în ea. Chemare şoptită de toate sufletele furate de liniştea-i înşelătoare. Auzeam clar fiecare strigăt de ajutor şi fiecare clipocit se aşeza pe suflet ca piatra grea a morilor de odinioară.

Am deschis cufărul cu demonii trecutului şi toate durerile vechi au revenit să mă biciuiască cu aceeaşi ură. Sunt singură în întunericul ce mă-nconjoară, în mijlocul unei păduri ce mă loveşte cu crengi furioase, ude şi usturătoare. Oamenii trec nepăsători pe lângă mine, fără să-mi audă urletul, fără să-mi simtă durerea. Se ţin de mână în drumul lor spre nicăieri, suflete plecate fără durere pe marea sufletelor rătăcite. Zâmbesc absent cu ochii goi şi drumul îi poartă pe marea vieţii uşor, fără să-i lase să simtă furia crengilor lovite de vânt. Se duc către nicăieri, neînţelegând nimic din şoaptele din jur.

Doar eu trăiesc la răscruce de vânturi, biciuită de ploaia rece şi lovită de crengile neîndurătoare pe marea agitată a vieţii, cu veşnica teamă de viitor. Mi-e teamă să nu cumva să pun pasul alături în hăul ce mă-npresoară, mi-e teamă de mine, de noi, de demonii trecutului, de apele vieţii.

10 comentarii

Din categoria Scrisorile iubirii

10 răspunsuri la „Mi-e teamă

  1. M-a durut fiecare cuvânt….

    Apreciază

  2. Am simtit.. magnific.

    Apreciază

  3. Teama e un adversar de temut. Poate cel mai aprig. Mai aprig și decât alt om, cel mai rău om din lume.

    Apreciază

  4. Dan

    Nu, nu merge aşa. Teama e pentru oamenii slabi. Şi tu nu eşti aşa. Ca exerciţiu, pentru câteva trecătoare clipe, ai voie. N-o transforma însă în mod de viaţă că nu te prinde. 😉

    Apreciază

    • Sunt vechii accesele astea de teama la mine. Trec insa de fiecare data, nu le las sa ma cotropeasca. 🙂

      Apreciază

      • Dan

        Aşa. Ieri am avut o căruţă de treabă şi nu am avut vreme să stau prea mult pe bloguri. Şi azi, colac peste vremea câinoasă de afară, ce îmi văd ochii ??? Supărări peste supărări, regrete, deznădejde … 😥 Măi, e ceva în aer şi nu am sesizat eu ? Au stropit ăştia cu ceva ? 🙄
        Ia puneţi toţi mânuţa şi reveniţi-vă ! 👿 Iute, până nu vă încing !

        Apreciază

Lasă un răspuns

