Nebun de alb

E deja marţi, dragostea mea. În noaptea insomniei cu pleope ce nu vor să se închidă  te privesc cu drag şi-mi trec prin ochi imagini dintr-un trecut comun, atât de prezent şi al nostru. Ieri am ascultat valul mării cu urechea sufletului.  Marea ne cheamă la ea. Şi-a curăţat nisipul şi ne aştepta cu dor şi valuri  înspumate lovindu-se de ţărm. I-am promis odată, demult, când primăvara îşi adusese soarele să-i poleiască întinderea doar pentru noi. Ne-a făcut cu ochiul şi ne-a rugat să nu o uităm. Nu am uitat-o, doar prinşi în vârtejul vieţii ne-am amânat vizita.

Ce tineri eram amândoi, iubite! Şi cât de multă dragoste am risipit până am ajuns unde suntem acum! Mi-ai ieşit în cale când nimic nu mai speram, m-ai ridicat, mi-ai aşezat luna şi stelele pe înaltul cerului şi mi-ai poruncit „visează!” . Ochii mei s-au umplut de strălucirea lor şi de vise cu noi doi. Din prea plinul inimii am răsărit soarele şi mi-am încălzit inima pentru tine.L-am lustruit şi l-am urcat pe boltă să-ţi strălucească în ochi.

M-ai modelat cu mâini de artist şi tot ceea ce sunt acum, ţie îţi aparţine în întregime. Ţi-am rămas de-a pururi sclavă atunci când ai topit cu dragostea ta gheaţa ce-mi înconjura inima şi ai transformat-o în valul înspumat al mării ce se sfarmă la ţărm, mangâind nisipul. Nebunul meu frumos, regina ta îngenunchează cu tot sufletul şi-ţi sărută mâinile amândouă. Mâinile tale iubite ce m-au creat din coasta ta şi lutul iubirii nemuritoare.

2 comentarii

Din categoria Scrisorile iubirii

2 răspunsuri la „Nebun de alb

  1. N-a fost risipire-n van, regină de nebun alb! 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

