Mărturisire

avatare-triste-2_188568ca2301c6Da, iubitul meu, mărturisesc. Cu toată sinceritatea. Sunt geloasă.

Sunt geloasă pe pământul ce-ţi sărută zilnic tălpile, pe zarea ce-ţi mângâie privirea, pe toate obiectele pe care palma ta îşi lasă mângâierea. Sunt geloasă pe copilul ce-ţi smulge un zâmbet, pe vântul ce-ţi trece degetele prin păr în locul meu. Invidiez apa ce-ţi mângâie trupul dimineaţa, înfiorându-l. Sunt geloasă pe ţigara şi pe ceaşca ce-ţi sărută buzele prea des. Mă doare distanţa ce ne desparte uneori şi drumul ce te duce departe. Sunt bolnavă de gelozie pe aerul pe care-l respiri atunci când nu eşti lângă mine.

Nu sunt geloasă pe alte femei. Niciuna nu mi-ar putea lua ceea ce este deja al meu. Dragostea ta, sufletul tău, gândul îndreptat cu duioşie către mine nu le poate fura nimeni. Nu am de ce fi geloasă pentru că niciuna nu te poate iubi ca mine.

4 comentarii

Din categoria Scrisorile iubirii

4 răspunsuri la „Mărturisire

  1. Nu sunt geloasă pe alte femei…niciuna nu te poate iubi ca mine….
    Lucia, te pot îmbrăţişa?

    Apreciază

  2. Ce frumos ai spus!!! E valabil si in cazul barbatilor, pentru femei, right? 🙂 Si eu simt la fel fata de iubita mea 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

