Frigul de luni

Toamna  asta mi-a intrat prea repede în oase. Am răcit şi mi-e frig, atât de frig, că uneori nimic nu-mi încălzeşte mâinile. Urât început de toamnă frumoasă. Stă să plouă şi vântul împrăştie furios frunze galbene pe alei. Nu aş vrea să dispară aşa repede podoaba copacilor. Mi-e prea frig deja, ce m-aş face şi fără plapuma lor încă pavăză între cer şi pământ?

E luni, dragii mei. O luni rece şi urâtă ce a început prost cu blocaj în trafic şi un accident cumplit cu care am fost nevoită să-mi intersectez paşii. Mi-e dor de oameni dragi care nu mai sunt. Azi am poposit o vreme lângă locuri cândva dragi, care-au păstrat din tot ce-a fost doar sufletul minunat al celor ce s-au dus. Le închin şi vă ofer tuturor unul din cele mai frumoase omagii aduse toamnei. Poate vă încălzeşte şi pe voi!

Să aveţi o săptămână blândă şi veselă!

4 comentarii

Din categoria jurnal

4 răspunsuri la „Frigul de luni

  1. La frigul tău nu-ți pot răspunde, nici mâinile nu-ți pot încălzi. Dar spun că Tudor Gheorghe mi-a încălzit sufletul și nu o singură dată!
    Mulțumesc pentru darul tău de luni! Să ai o săptămână caldă, cu vânt de primăvară, căci au înflorit corcodușii din nou!

    Apreciază

  2. Minunat!!! Rapsodul atat de drag mie! Multumesc!
    Eu nu pot nici macar sa ma opresc in acele locuri dragi sufletului meu; sunt departe si le vad doar o data pe an. Dar reusesc sa ma bucur in drum spre serviciu de strada pe care ne plimbam cu Cola, de alte locuri dragi pentru ca ne apartin noua, celor doi si unui caine. Ceva bucurie trebuie sa fie, mai ales luni dimineata!
    E frig si in Cluj si e urata prima impresie lasata de toamna!

    Apreciază

    • Ei, nici eu nu pot trece prin toate locurile dragi. S-a nimerit insa ca serviciul meu sa fie foarte aproape de o casa in care a sta o perioada o femeie tare draga mie. Uneori mi-e atat de dor de ea, ca-i simt absenta acut, mental. Mi-a intrat in suflet si a ramas acolo, la loc de frunte. Din pacate acum ma priveste doar din Cer….
      Credeam ca doar mie mi-e asa frig… chiar simteam frustrarea singuratatii 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

