Parfum

Uneori, parfumul pielii tale îmi rămâne în palme. Îl port aşa ziua întreagă, comoară fără preţ. Mă mişc cu grijă, să nu cumva să-l pierd în vâltoarea grijilor curente şi din când în când îmi duc palmele la gură şi-l sărut cu dor. În acele zile, dacă închid ochii, buzele mele se pot desfăta cu pielea-ţi dulce de sub lobul urechii stângi. Îl sorb cu nesaţ, încărcându-mi plămânii pentru toate orele ce vor veni goale de tine peste zi.

Sunt zile în care pot respira doar prin tine. Îmi sorb viaţa clipă cu clipă din potirul dragostei tale. Zilele în care palmele mele păstrează în ele dulce povară, parfumul pielii tale.

2 comentarii

Din categoria Scrisorile iubirii

2 răspunsuri la „Parfum

  1. Dan

    De curiozitate. Ce parfum îţi place cel mai mult ? (mă refer la parfumurile sintetice din comerţ)

    Apreciază

    • Mai, depinde… Din cele de dama, imi plac parfumurile cu tenta florala(iasomie, magnolie), cu un pic de mosc, un pic de lemn dulce… in general parfumurile suave. La cele barbatesti un pic de mosc, de tutun oriental… Nu conteaza cine stie ce firma care le produce.

      Apreciază

Lasă un răspuns

