Vise ciudate şi dimineţi cu veşti rele

Na, că am ajuns să deschidem ochii şi într-o altă zi de marţi. Una urâtă deja.

După ce febra m-a chinuit toată noaptea cu frisoane şi somn pe furate, mi-a mai apărut în vis şi un cretin de premier care este, să-mi enerveze şi neuronul rămas cât de cât întreg. În mijlocul prietenelor căzute în limbă pentru susţinerea lui într-o campanie acerbă pentru funcţia de preşedinte (după care salivează mai rău decât căţelul meu în faţa oaselor la care nu are acces) mă găsisem eu să-i pun tot felul de întrebări incomode şi să-i dau sfaturi pertinente. Ce mai, l-am făcut să-mi spună cu obidă că-i pare rău că m-a cunoscut şi că mi-a dat numărul lui de telefon. Fără să renunţe la zâmbetu-i tâmp, deşi enervarea i se citea în ochi.   Auzi, de parcă cine ştie ce favoare îţi face Ponta dacă îţi dă numărul de telefon! Dar şi eeeu i-am trântit-ooo de nu s-a văzut!!! Păi ce, avea impresia că o să-l sun să-i fac declaraţii de dragoste? I-am spus verde în faţă că dacă merg la vot prefer să-l votez încă o dată pe Băsescu (care îmi stă în gât de ani buni), numai pe el nu o să pun ştampila nici picată cu ceară. Să ştie că nu are de a face numai cu proşti, hm!

Ceea ce mi-a adus aminte -trează fiind de acum- să-mi dedic o melodie de încurajare, că tot e marţi. V-o dedic şi vouă, să începeţi ziua cu un zâmbet (chiar dacă e pe jumătate amar).

Ei, după aşa vise frumoase, pline de învăţăminte şi refulări şi după auto-încurajări motivante, vine dimineaţa cu cea mai tristă veste : s-a stins din viaţă Geo Saizescu. Omul acesta mi s-a părut de-a lungul timpului de o genialitate greu de egalat. Om simplu, pe care nu l-ai fi remarcat în trafic nici dacă te-ai fi ciocnit frontal cu el, avea un simţ al valorii şi umorului cum puţini oameni au.  Fie-i acest ultim drum lin, înconjurat de bună dispoziţie şi hohote de râs, aşa cum a împrăştiat cu filmele sale o viaţă întreagă!

Şi cum altfel ne-am putea lua la revedere de la domnia sa, decât cu un fragment dintr-unul din filmele lui de referinţă:

Drum bun, Maestre!

11 comentarii

Din categoria jurnal

11 răspunsuri la „Vise ciudate şi dimineţi cu veşti rele

  1. Dan

    Doamneeee … Măi, folosești incorect termenul „vise”. Să îți apară Ponta până și în somn (și toooocmai din Finlanda unde cică e dus cu treabă) e coșmar de-a dreptul…

    Apreciază

  2. Cântecul îl ştiam, secvenţa de film – nu. Mulţumesc.
    PS. Înainte de a adormi încearcă să stingi TV-ul. E generator de vise de coşmar. Şi nu numai de vise. Coşmarul e real.

    Apreciază

  3. Dumnezeu sa-l odihneasca pe dl. Saizescu!
    Eu am visat intr-o noapte cum pluteam peste toti si toate. Ziua urmatoare a fost de groaza! Poate visele astea sunt „pe invers”!
    Sa te faci bine!

    Apreciază

    • Eu stiu… La cate prostii scoate dobitocul asta de Ponta pe gura, putin probabil. Doamne, dar tare mi-ar placea sa-i dau peste nas fata in fata, ca e mult prea nesimtit si arogant. Eu nu stiu cum dracu de nu vede nimeni cum ne facem de ras in toata lumea cu pacaliciul asta drept premier!

      Apreciază

Lasă un răspuns

