Dimineaţa perfectă!

Bună dimineaţa, dragilor, oriunde v-aţi afla! Azi cu ploaie, din păcate… Vorbisem ieri cu preşedintele naturii să ne mai lase câteva zile cu soare, dar ştiţi şi voi cum sunt politicienii îi ziua de azi: mitomania la putere! Parafrazând o veche lozincă ar ieşi cam aşa ” mitomania îngroapă România!” Că de, s-au prins toţi idioţii că minciuna cât de mică, te cocoaţă pe scaune înalte şi comode. Cum cobori de acolo, nu mai e treaba ei.1395345_10151731832588233_1213101663_n Hai să vă dau o cafea şi să vă vorbesc despre dimineaţa „perfectă”. Că intrai e de dimineaţă pe o oarecare pagină de socializare şi mă întâmpinară amicii mei de pe avocatnet.ro cu un îndemn minunat la o zi liniştită, calmă şi frumoasă azi, însoţită de cafeaua aferentă. Bun zic, să ne mobilizăm în consecinţă, zic. Hai fuguţa la baie. Spre surprinderea mea, apa bună. Caldă bine, mângâietoare, presiune atât cât trebuie… Dau cu şampon- îl dau jos, dau cu gel de duş, mă masez bine pe tot corpul şi….. gata boieria Luci, că ţi-o iei în cap şi nu e bine! Apa caldă dispare ca şi când nici nu ar fi fost vreodată. Vă închipuiţi voi cum e să dai jos gelul de duş cu apă rece ca gheaţa de pe pielea fierbinte? E o experienţă pe care nu o recomand decât celor cu inima puternică, nu hipertensivilor ca mine! Era să fac infarct în cadă şi doar bunul simţ m-a salvat. Vă daţi seama ce penibil ar fi fost să mor acolo, goală, plină de spumă, să fie nevoiţi băieţii ăia cu targa să mă scoată aşa din casă. Aş mai fi murit o dată, de ruşine! M-am abţinut în consecintă şi m-am descărcat amintindu-mi toate înjurăturile auzite de-a lungul timpului şi dându-le o tentă personală.

Nu mă las însă, sunt hotărâtă să urmez sfatul amicilor mei, până în pânzele albe! Aşa că, luaţi voi frumuşel loc lângă mine, vă servesc o cafea aburindă, vă permit şi-o ţigară (dacă vreţi, pun cărbuni în narghilea) şi hai să începem ziua cu o pauză de zâmbet. Că e de-abia la început şi mai e mult de muncit până deseară!

ATT00011 ATT00010

ATT00009ATT00005ATT00003ATT00002ATT00004ATT00008

Hai, să aveţi cu adevărat o dimineaţă perfectă!!!

14 comentarii

Din categoria jurnal, Uncategorized

14 răspunsuri la „Dimineaţa perfectă!

  1. Sa incepem cu un zambet..chiar daca ne-a plouat in drum spre birou! 🙂

    Apreciază

  2. Auch! O înviorare pe care mi mi-o doresc, mai bine o tură de alergat decât un duş cu apă rece 😀 Am zâmbit, mulţumesc! Să ai o zi frumoasăăăă!

    Apreciază

  3. pe care nu mi-o doresc…. scuzeee

    Apreciază

  4. Dan

    Eu, doar mă știi, dacă nu cert înainte nu mă simt bine. Și asta nu pentru că aș fi auzit că e mai bun sexul de împăcare decât cel desfășurat în condiții „normale”. Dar știu că dulcele-i mai dulce după un strop de sare. Deci : mitoman este acea persoană care minte inventând lucruri ce nu s-au întâmplat în realitate. Mai precis un mitoman este un mincinos dar nu orice mincinos este mitoman. Mai există minciuna care denaturează realitatea, minciuna prin omisiune, etc. Adică nu „etc.” că nu știu dacă mai există și alte modalități în care poți minți.
    be) ia și tu partea plină a paharului : există împământenit termenul de duș scoțian. Oamenii ăia se bucură că fac economie la factură. Extrapolând, dușul tău a fost de natură a contribui la reducerea fenomenului încălzirii globale, ne face pe noi, cei ce te citim, să-ți mulțumim pentru că, fie și involuntar, te gândești la binele planetei.
    Și 3. eu mărturisesc că nu mă pot concentra pe două lucruri deodată. Sunt nevoit să le iau pe rând… 😆

    Apreciază

  5. Riscurile branșamentului la centralele termice. Dar există avantajul neprevăzutei aventuri pe care o poți avea din plin și care te predispune la glume bune. Precum cele pe care ni le-ai împărtășit și nouă! 🙂

    Apreciază

  6. Credeam ca doar mie mi s-a intamplat sa raman fara apa calda in mijlocul dusului..eu am boiler in baie si am apa calda in cantitate limitata, iar cand eu faceam baie, bunica mea s-a gasit sa spele vasele in bucatarie si eu a trebuit sa dau spuma jos de pe mine cu apa rece..mai era si sfarsit de noiembrie..:))

    Apreciază

  7. Buna ziua!…De doua zile am schimbat numele la blog…deoarece au fost neintelegeri si am fost nevoita sa schimb numele la blog. Eu sunt aceiasi Ileana si va astept in casuta mea virtuala cand doriti si cand puteti!…O zi frumoasa alaturi de familie!…Noua mea adresa…
    http://doareuileana.wordpress.com/

    Hello! … Two days ago I changed the name of the blog … because they were misunderstanding and I had to change the name of the blog. I am the same Ileana and wait in my virtual box when you want and when you can! … A beautiful day with your family! … My new address …

    http://doareuileana.wordpress.com/

    Apreciază

Lasă un comentariu