Cozonac

Poate vreţi să simţiţi sărbătorile cu miros de cozonac, de acasă…

Reţete de acasă

Am cam abandonat reţetele, ştiu. Sunt din ce în ce mai ocupată şi încă mă chinui să-mi împart timpul astfel încât să am timp şi de hobiurile mele. Nu am reuşit până acum, dar nu mă dau bătută. Cine ştie, poate, poate, într-o bună zi voi reuşi. Pentru că vine Crăciunul şi parcă nu-i sărbătoare fără miros de cozonac în casă, m-am gândit să vă împărtăşesc azi o reţetă simplă de cozonac de casă de care cu siguranţă veţi fi mândri. Ştiu că sunt pline supermarketurile de cozonaci de tot felul, de la toate firmele existente şi inexistente. Dar hai să fim serioşi, avre vreunul gustul unei prăjituri făcute în casă? În afară de afânători din belşug şi aspect comercial, ai senzaţia că mănânci o pâine colorată cu ceva nucă prin ea. Doar o umbră, nu mai mult.

Bun…. Hai să ne apucăm de lucru. Vă spun de la început…

Vezi articol original 908 cuvinte mai mult

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

