Prăjitură cu foi şi cremă caramel

Poate mai vreţi din când în când ceva simplu şi dulce. 🙂

Reţete de acasă

Mă chinui demult să fac această reţetă simplă şi incredibil de gustoasă. Tot timpul mă pierd în amănunte, creând tot felul de reţete sofisticate, însiropate şi lăsând la o parte reţetele vechi. Iată că i-a venit şi ei rândul. Pot să vă asigur că vă veţi îndrăgosti de această prăjitură de casă ieftină, fragedă, aspectuoasă şi mai ales delicioasă.

Pentru foi aveţi nevoie de 2 ouă, 14 linguri de zahăr, 14 linguri de ulei, 14 linguri de lapte, 2 plicuri de zahăr vanilat, 1 lingurită de praf de copt (eu am folosit un pliculeţ întreg) şi o linguriţă de bicarbonat de sodiu, amestecate şi stinse cu zeama de la o lămâie, făină cât cuprinde (cam 700 gr). Eu am adăugat şi un praf de sare, deşi nu e neapărat nevoie, având în vedere că folosim şi praf de copt şi bicarbonat de sodiu. Au ieşit totuşi mult mai gustoase aşa…

Vezi articol original 984 de cuvinte mai mult

3 comentarii

Din categoria Uncategorized

3 răspunsuri la „Prăjitură cu foi şi cremă caramel

  1. O ştiu, este foarte bună!

    La mulţi ani cu bine şi zile senine! Sănătate şi bucurii, alături de cei dragi! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

