Prăjitură cu bezea

Dacă aveţi poftă de ceva dulce, iată prăjitura ideală!

Reţete de acasă

Hei, hei! Bună dimineaţa, dragii mei! Ştiu că v-am cam neglijat în privinţa reţetelor, mă veţi ierta însă. Nu v-am uitat, doar timpul nu-mi ajunge. O să împart cu voi astăzi o reţetă duuulcee şi bună, aşa că sper să vă aduc pe buze zâmbetul, în locul încruntării. Cu ea ziua de luni vi se va părea o jucărie.

E încă iarnă şi duminicile astea în care nu prea poţi ieşi din casă sunt numai bune pentru a da drumul cuptorului şi a coace ceva bun, nu-i aşa? Parcă nu-i cămin, dacă nu se simte aromă dulce. Eu recunosc, am cam abandonat bucătăria în ultimul timp. Pe de o parte din cauza serviciului şi a situaţiilor extrem de urgente şi grele, pe de altă parte că sănătatea nu-mi mai permite să fac câte făceam odată. Din păcate pentru mine… inima vrea, corpul se opune… Rău e că dacă nu-mi fac…

Vezi articol original 795 de cuvinte mai mult

3 comentarii

Din categoria Uncategorized

3 răspunsuri la „Prăjitură cu bezea

  1. O nebunie de prajitura! O stiu din copilarie, doar ca in loc de dulceata erau mere. E buuuuna, saru’ mana!!!

    Apreciază

  2. O prăjitură delicioasă și fără fițe. Știi cum îi spunea pe vremea mea? „Ambiția femeii”. Asta pentru că bezeaua nu reușea mereu cu telul de pe vremuri și uneori rămânea mai moale, mai necrescută, precum ambiția gospodinelor de atunci.

    Apreciază

    • 🙂 Nu stiam. Mie mi-a placut totdeauna si consider ca e cazul sa ne intoarcem la lucrurile simple. Parca eram cu totii mai sanatosi si mai rezistenti decat in epoca cremelor cu tot felul de tampenii de azi. Fac si retete sofisticate si torturi de tot felul, dar pe cele de odinioara le fac de fiecare data cu cea mai mare placere.

      Apreciază

Lasă un răspuns

