Dintr-o altă primăvară

Bună dimineaţa, dragilor! Aşa străluceşte soarele azi şi eu aşa mă obişnuisem cu veşnicul cenuşiu al norilor şi cu lacrimile ploii, că acum aş zburda ca în copilărie cu capul gol prin grădiniţă. Nu am imagini cu grădiniţa adolescenţei mele şi în Bucureşti primăvara încă nu a prins putere să crape mugurii florilor, vreau însă să vă însoresc şi vouă privirea în dimineaţa asta cu câteva flori din primăvara trecută. Promit să revin cu florile primăverii ce-şi face şi la noi timid, apariţia. Azi ne-a dat „bună dimineaţa”!Fotografie-0436 Fotografie-0434 Fotografie-0433 Fotografie-0430 Fotografie-0428 Fotografie-0427 Fotografie-0422

Să aveţi o zi însorită şi caldă, ca un surâs de prunc bucălat!

 

 

6 comentarii

Din categoria Imagini

6 răspunsuri la „Dintr-o altă primăvară

  1. Foarte frumoase imaginile alese. Si tu sa ai o zi frumoasa si insorita!

    Apreciază

  2. Mulțumesc pentru frumoasele flori și urări, care chiar că mi-au însorit ziua! 🙂

    Apreciază

  3. Anul acesta e o primăvară târzie. Sau poate e cum trebuie să fie, doar că ne-am obișnuit noi altfel 🙂 . O zi frumoasă!

    Apreciază

Lasă un răspuns

