Bilanţul zilei

scaune-2-var2

sursă imagine: http://www.sarmex.ro/

În fiecare seara
Strâng de prin vecini
Toate scaunele disponibile
si le citesc versuri.
Scaunele sunt foarte receptive
La poezie,
Daca stii cum sa le asezi.
De aceea
Eu ma emotionez,
si timp de câteva ore
Le povestesc
Ce frumos a murit sufletul meu
Peste zi.
Întâlnirile noastre
Sunt de obicei sobre,
Fara entuziasme
De prisos.
În orice caz,
Înseamna ca fiecare
Ne-am facut datoria,
si putem merge
Mai departe.

Marin Sorescu

Azi pot spune şi eu că mi-am făcut datoria. Sunt obosită, dar mulţumită. Pot să mă laud 🙂

6 comentarii

Din categoria jurnal

6 răspunsuri la „Bilanţul zilei

  1. Sorescu poate dormi în liniște, nu va fi uitat, tu ne aduci „Scaunele” iar eu am așezat, din „greșeală”, „Mania persecuției”.
    Mereu mai frumos parcă, magistralul Sorescu!

    Apreciază

  2. Să știi că începe să-mi placă și mie din ce în ce mai tare Marin Sorescu. Uite, scriu aici un Mulțumesc! Cu drag. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

