Nimicuri de miercuri

Azi parcă a fost 1 Aprilie. Îmi trimite o clientă un mail cu titul „ANAF”. Fiind vorba de un organ aşa important (de conducere, normal- ce-aţi gândit?), parcă mă trec nişte fiori. Îmi zic „ce naiba o mai fi primit şi asta de la Anaf tocmai acum când nu am timp nici să respir? Deschid, descarc şi casc ochii mari. Documentul conţinea ce-o să vedeţi şi voi mai jos. Măi, să mai aud eu pe unul că organele n-au umor, că să vedeţi ce vă fac atunci!

Că tot e miercuri şi eu stau prost cu timpul şi cu inspiraţia, vă las să vă delectaţi cu pozele – sunt în ton cu evenimentele din ultimele zile. Nu sunt ele cine stie ce, sunt descărcate de pe un .doc, de, dar o să înţelegeţi voi despre ce e vorba.

Distracţie plăcută!

12 11 10 9 8 7  5 4 3

Scrie un comentariu

Februarie 18, 2015 · 2:45 pm

Lasă un răspuns

