Ploaia de luni

E luni şi plouă. Aţi observat că ploaia asta ne-a intrat sub piele, în gânduri, în respiraţie de parcă ceţurile şi umezeala Londrei s-ar fi mutat pste noapte la Bucureşti? E atât de murdar şi urât, că nici nu-mi vine să mă mai uit afară, cu atât mai puţin să mă îmbrac şi să plec din casă. Nu se inventează un job bine plătit în care să lucrezi stând acasă, în pijama? Aveţi voi ştiinţă de unul? Daţi-mi şi mie de veste! Ploaia asta mă deprimă rău şi m-am săturat de lacrimile ei şi de depresie.

Când m-am trezit şi am făcut ochi după un coşmar din care nu puteam ieşi am privit pe geam şi mi-am zis în timp ce aşteptam să fiarbă cafeaua: „Ce pana mea, iar plouă? Asta nu se mai termină?” Apoi mi-a răsunat în urechi melodia asta :

Dar nu, nu mai vreau! M-am săturat de lacrimi! Mai bine una veselă, de luni. Să îndemn cerul să nu mai plângă, să-i fac necaz, să tune, să fulgere, să-şi adune picurii şi să plece supărat cu jucăriile lui cu tot. Să-mi lase cerul senin şi curcubeu. Se poate? Atunci m-am gândit la asta:

Dar, nu… asta cheamă ploaia, nu-i de bine. Dă-o încolo, doar ce spuneam că m-am săturat! Alta care s-o enerveze. Gata, am găsit! Asta e melodia zilei!

Hai să vă fie ziua cu bucurie şi iubire! 🙂

7 comentarii

Februarie 23, 2015 · 9:40 am

7 răspunsuri la „Ploaia de luni

  1. ce ți-am certat eu ție?

    Apreciază

Lasă un răspuns

