De 1 Martie

Am citit undeva că o legendă germană spune că, după ce a terminat de creat lumea, Dumnezeu a trimis zăpada la flori, să împrumute culori. Nicio floare nu a vrut să-i dea din culoarea ei, doar gingaşul ghiocel i-a oferit din albul lui. Drept răsplată, Dumnezeu i-a dat darul de a vesti primăvara.

E 1 Martie. Vă doresc tuturor o primăvară frumoasă, caldă şi însorită, cu bucurii şi fericire. Să vă dea Dumnezeu doar soare pe drumul vostru! Şi pentru că azi e ziua mărţişorului şi aici spaţiul e de aşa natură, că nu pot oferi mare lucru, vă ofer un mărţişor muzical inedit. Am pus în el tot sufletul meu, aşa peticit cum este el. Să vă fie cu căldură pe interior!

15 comentarii

Din categoria Uncategorized

15 răspunsuri la „De 1 Martie

  1. Şi ţie să-ţi fie primăvară, Lucia, mereu… Nu e peticit, aşa îl simţi tu după prea multele întâmplate. E mai întreg decât multe altele, numai cineva care e atât de frumos la suflet poate scrie cum o faci tu, iar trăirile reale sunt convinsă că nu sunt departe de acest frumos. Se strâng rândurile între oamenii care se simt altfel, nu vezi? Ne pasă, iar asta e minunat, chiar dacă e de dincolo de monitor. După ce îl închizi, nu e aşa că te alină? Măcar un pic…
    Mulţumim de urări.

    Apreciază

    • Să fii convinsă că mă alină şi chiar mi-ar plăcea să vă întâlnesc şi să vă îmbrăţişez pe voi, toţi cei ce mi-aţi intrat deja în suflet. E peticit, dar atât de mult îl înnobilaţi voi, că nu l-aş da pe unul nou, fără dureri, în veci! Mult soare pe cărarea vieţii, Irina! Poate vom reuşi să ne şi întâlnim cândva pe ea. 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  2. Primește și din partea mea un mărțișor izvorât din inima mea zvăpăiată! 🙂

    Apreciază

  3. O primavara senina, asa, ca sufletul tau! Dinspre mine se vede ca porti in el o urma de primavara-mereu. Mi-am prins deja pe suflet martisorul de la tine, stiu sigur c-o sa-mi faca zilele senine! 🙂 Imbratisare!

    Apreciază

  4. senin, numai senin, suflet de iubire plin
    la fel sa primesti precum daruiesti
    copil nentrerupt cu femeie-n trup
    iar in calea ta si imbratisarea mea
    ghiocel de Lucia

    Apreciat de 1 persoană

    • Na, că mi-au dat lacrimile. Te îmbrăţişez tare, tare, Diana! 🙂

      Apreciază

      • Dana, draga mea si ma mai cheama si Aura, ala e nume de „scena” de nevoie l-am pus candva pe FB si a ramas asa, Diana imi spunea mama asa ca minciunica e doar una mica, dar n-am rabdat sa nu ti-o spun

        accept lacramioare doar la tine-n buzunare
        si nu oricand doar cand vin din crang
        iar pe langa ele bani adusi din stele
        daca pe pamant banii nu mai sunt
        sa fii implinita si mereu iubita!
        ma duc sa mai cant celor ce imi SUNT

        Apreciat de 1 persoană

  5. ia si lacramioare pentru buzunare

    sa-ti miroasa-n cale cand iesi la plimbare
    iar sub palarie sarutari o mie
    stai! ia si-o melodie care-mi place mie
    pentru cin’ti-e drag sa-l aduca-n prag!

    Apreciat de 1 persoană

  6. Să ai o primăvară frumoasă, Lucia dragă!

    Apreciat de 1 persoană

  7. Pingback: De 1 Martie | Aripi străvezii

Lasă un răspuns

