Plecările

Fotografie-1161
Plecările mele sunt definitive.
Viaţa îmi curge
ca o apă
limpede
izvorâtă
din piatra seacă
a muntelui,
repede,
învolburată,
nervoasă.

 

Sare peste pietre,
se strecoară
pe lângă stânci,
le îmbrăţiţează,
le spală,
le învinge,
îşi naşte curcubeu,
se întunecă,
se luminează
şi merge mai departe.

 

Izvorul ei
nesecat
trimite
peste mine
valuri noi,
inspumate,
strălucitoare
în curgerea lor
statornică
peste roca destinului.

 

Nu mai ştiu drumul
nu l-am ştiut
nicicând.
Înapoi
nu există,
paşii nu-mi cunosc
decât nisipul
deşertului întins
înainte.
Plecările mele sunt definitive.

6 comentarii

Iunie 9, 2015 · 7:01 am

6 răspunsuri la „Plecările

  1. Viața… un șir de plecări…

    Apreciază

Lasă un răspuns

