Bancul de vineri

„În portul Constanţa soseşte un vas englezesc. Docherul strigă către căpitanul vasului.
– Hei căpitane!
– Yes…
– Aruncă parâma, să leg vasul.
– I don’t understand, face foarte calm căpitanul, care nu ştia româneşte.
– Aruncă bă parâma, frânghia aia cu care se leagă vaporul de chei.
– I can’t understand you!
– Parâma, boule, pa-râ-ma, arunca parâma!
– Sorry, I don’t understand.
– Aruncă parâma, idiotule, cu ce vrei să te leg, cu şiretul de la pantof?
– I don’t understand!
Exasperat, docherul îşi cheamă colegul:
– Băi, Gigi, tu mai ştii ceva engleză, vino încoa’ că nu mă înţeleg cu tâmpitul ăsta.
Gigi vine şi zice:
– Lasă-l în seama mea. Hey sir!
– Yes…
– Aruncă bă parâma, hai repede.
– I don’t understand.
– Parâma, aruncă parâma încoace!
– I don’t understand.
– Ce face? Can you speak english?
– Yes, face căpitanul răsuflând uşurat.
– Atunci de ce paştele mă-ti nu arunci parâma?”

Cu dedicaţie specială pentru prietenul meu Dan. Cu urări de vreme bună şi mare liniştită. Să te ocolească norul de la Cernobîl.

(Dane, aici nu ştiu să scot limba, poţi să-ţi închipui singur că am făcut-o!)

17 comentarii

Iulie 3, 2015 · 11:29 am

17 răspunsuri la „Bancul de vineri

  1. Dan

    1. Pluralul de la cheie este chei. Pluralul de la cheu e cheuri. 😉
    2. Cel care leagă nava le cheu se numește … legător. Dealtfel, serviciul de legare/dezlegare nave este clar prevăzut în lege ca serviciu de siguranță în porturi, distinct de alte servicii gen remorcaj ori pilotaj. Cel care leagă sau dezleagă nave nu are alte atribuții de serviciu. Docherul se ocupă de cu totul și cu totul altceva.
    și 3. a) ai venit la mare și nu ai dat nici un semn; b) faci bâză de mine cu bancuri pe seama meseriei, daaa ???; c) scoți limba. Taaaare sunt curios ce mai urmează …

    Apreciat de 1 persoană

    • :))))))))))))))))))))
      1 şi 2 – Am văzut, măi, ce credeai? Uiţi că ştiu cu ce se mănâncă? Le-am lăsat special! E un banc, tratează-l ca atare.
      3. a) Am fost la mare, dar nu aveam dispoziţia potrivită pentru a fi o companie plăcută şi apoi, tu erai în concediu, dacă-mi aduc bine aminte. Nu se făcea să-l stric. Lasă că nu pleacă marea din loc, data viitoare te stresez cu siguranţă. b) Era doar un zâmbet de weekend, să-ţi prindă bine prognoza meteo. c) Ghici!

      Apreciat de 1 persoană

  2. Ştiţi bancul ăla? „Ce-i, bă, acilea, bar de negri?”
    Aşa şi voi acuma! Staa-aţi şi faceţi caterincă între voi, ca nişte liceeeni ce sunteţi! 😛

    Acuuuu, serios… am râs de m-am prăpădit şi de postare, dar mai ales de dialogul vostru! Ia sî mă trag io olecuşoarî aşa dioparti sî nu aruncaţ cu ouî strîcati în mini! :))))

    Apreciat de 1 persoană

  3. Lucia, m-ai amuzat teribil. Mulţămesc! Parâma ei de treabă!

    Apreciat de 1 persoană

  4. Io am venit și am râs mai la urmă, înseamnă c-am râs mai bine?! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  5. Hop şi io c-un pui de rîs zguduit!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

