TAG: Liebster Award- Discover new blogs!

liebster-awardBună dimineaţa!

Constat în dimineaţa asta, cu surprinsă bucurie că Alina m-a nominalizat la Liebster Award-Discover new blogs. Săru’mâna, Alina! Sinceră să fiu, eu nu am căutat popularitate, în primul rând pentru că nu-s în stare să scriu decât din când în când, în funcţie de timp şi de stare, apoi pentru că eu nu pot scrie advertoriale şi nici pe teme date. Nu am timpul necesar pentru a-mi stoarce creierul să iasă ceva dintr-o temă pe care nu o simt. Tot ce-i scris aici vine simplu, din inima mea. Dacă vă place, sunt fericită.

Înţeleg că trebuie să răspund la nişte întrebări şi să nominalizez alte 11 bloguri. Asta o să fie greu, tare. Sper să nu greşesc.

Hai să începem cu răspunsurile

  1. Care e autorul tău preferat?
    – Nu cred că am un singur autor preferat. Îmi plac toate scrierile bune. Am o slăbiciune pentru Marin Sorescu, dar la fel pot spune şi despre Nichita Stănescu. Deci nu, nu pot răspunde obiectiv la întrebarea asta.
    2. Ce simți când scrii ceva?
    – Bucurie. Simt subiectul şi-mi face plăcere să-l împărtăşesc cu ceilalţi.
    3. Ce spune blogul tău despre tine?
    – Sinceră să fiu, habar nu am. Că-s un om normal, cu tristeţi şi bucurii mici căruia-i place să povestească diverse chestii legate de viaţă.
    4. Ce crezi despre literatura română contemporană?
    – Am descoperit nişte autori extrem de talentaţi în marea masă a mediocrilor care ţin neapărat să se dea scriitori şi care strică hârtia cu maculatură. Dar, na, trăim într-o ţară liberă şi fiecare are dreptul să se creadă orice, până şi scriitor sau poet. Timpul va aşeza lucrurile pe făgaşul normal şi cred că vor rezista doar operele care au cu adevărat valoare literară. Sunt între contemporanii noştri câţiva scriitori extrem de talentaţi.
    5. Ce țară îți dorești să vizitezi cel mai mult?
    – România. Toată România. Şi când aş termina-o aş lua-o de la capăt. Ascunde frumuseţi nebănuite. Apoi m-aş duce să văd Taj Mahal-ul. Să pot muri împăcată.
    6. De ce îți este cel mai frică în viață?
    – De omul fără conştiinţă.
    7. Care e cel mai mare regret al tău?
    – Regret tot ce n-am ştiut trăi la timp. Şi că încă nu am învăţat să trec un pic mai nepăsătoare pe lângă anumiţi oameni.
    8. Ce faci când ai o zi proastă?
    – Mă rog, plâng, mă enervez, mă rog, ascult muzică, curăţ, şterg praful, muncesc, mă rog.
    9. Carieră sau familie?
    – Familie
    10. Ce părere ai despre blogurile mondenităților?
    – Nu le citesc. Nu am nicio părere despre ceva ce nu cunosc.
    11. Ce-ai schimba la blogul tău?
    – Aş vrea să pot avea mai multă grijă de prietenii mei care sunt nişte oameni minunaţi şi mă tot vizitează, chiar dacă eu lipsesc zile întregi.
    Greu, frate, să răspunzi la întrebări! Ufff, am scăpat! Acum îmi dau seama că eu chiar nu am habar ce să întreb! O să vă mulţumiţi cu întrebări copilăreşti, gen „flori, fete, flime sau băieţi”. Atâta ştiu, atâta-ntreb.
    Iată, deci, întrebările mele pentru voi.
    1. Ce înseamnă pentru voi spaţiul ăsta virtual?
    2. De ce v-aţi făcut blog? Adică ce v-a mânat în luptă, vorba poetului.
    3. Cât sunteţi de mulţumiţi de viaţa voastră socială?
    4. Ce gen literar preferaţi?
    5. Ce aşteptări aveţi de la prietenii voştri? (nu neapărat de la iubiţi!)
    6. Care-s calităţile pe care le căutaţi la aproapele vostru?
    7. Pe ce criterii alegeţi ceea ce citiţi?
    8. Ce părere aveţi despre şcoala din zilele noastre? Şi nu mă refer aici la clădiri ci la materii, examene, mod de predare.
    9. Ce-aţi schimba în viaţa voastră, dacă vi s-ar da ocazia?
    10. Pe cine o să votaţi la viitoarele alegeri? Neeaaa… v-aţi speriat? Serios acum, credeţi că există cineva în clasa politică în care mai putem avea încredere?
    11. Nu vă doare capul de la atâtea întrebări tâmpite? În funcţie de răspuns ofer un antinevralgic. (mai am câteve, mi-am făcut rezervă înainte de a fi interzise. O să ajungem să luăm şi aspirina pe sub mână în ritmul ăsta!)
    Uffff! Încă nu oftez uşurată, că acum e acum, urmează nominalizarea. De unde să găsesc eu 11 bloguri cu sub 500 de abonaţi? Sincer, mai e cineva ca mine?
    1. https://xoxomiky.wordpress.com/
    2. https://manuellaaa.wordpress.com/
    3. https://dssmile.wordpress.com/
    4. https://wordpress.com/read/blog/feed/14616809
    5. https://wordpress.com/read/blog/feed/182076
    6. https://wordpress.com/read/blog/feed/20404655
    7. https://sorinadavid.wordpress.com/2015/08/04/pdx-fashion-expo-2015/
    8. https://blogdepisici.wordpress.com/
    9. https://orazadelibertate.wordpress.com/
    10. https://gabrielaorigins.wordpress.com/
    11. https://dinviatacanpiata.wordpress.com/
    Abia acum răsuflu uşurată! Voi să nu vă supăraţi dacă vă regăsiţi în listă şi nu sunteţi aşa mici şi nici dacă nu vă regăsiţi şi ar fi trebuit. Habar nu am care câţi abonaţi are şi nici timp să caut nu am, din păcate. Mi-ar plăcea să preia leapşa toţi prietenii mei. Numărul limitat de nominalizări acceptate, nu vă exclude pe niciunul. Uite-aşa!
    Acum o să vă rog de iertare, mă întorc la lucru. Promit să revin cu articole şi poveşti, am câteva pregătite deja, doar să găsesc timpul necesar. Vă mulţumesc oricum pentru că încă nu v-aţi pierdut răbdarea cu mine.
3 comentarii

August 5, 2015 · 7:39 am

3 răspunsuri la „TAG: Liebster Award- Discover new blogs!

  1. Bine ca nu va trebui sa raspund la intrebarile la care ai raspuns tu. Ar fi insemnat sa te plagiez de la cap la coada (poate mai putin la 1 – vei vedea de ce). :)))
    Multumesc de leapsa! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. Pingback: Oamenii iubesc pisicile | Blog de pisici

Lasă un răspuns

