Plouă

Azi
cerul şi-a adunat
lacrimile
apoi le-a dat
toamnei
să le verse
peste lume.
Le-a vândut
ieftin,
pe două vieţi.
A ta şi-a mea.

sursă imagine: http://jurnaluldebuzau.ro

sursă imagine: jurnaluldebuzau.ro

Noi,
două paiaţe obosite
de-atâtea gesturi
inutile,
de-atâtea zâmbete
false
desenate pe lacrima
zilelor trecute,
ne-am resemnat
şi-am îngheţat
privind
de după cenuşiul
perdelelor
la zbaterea frunzelor
de vânt alungate.

Azi
am rămas
cu braţele goale
aşteptând inutil
o lumină caldă
să ne însufleţească
curgerea timpului.
Eu aici,
tu acolo,
două paiaţe
ce-au uitat
să zâmbească.

Un comentariu

Noiembrie 24, 2015 · 9:22 am

Un răspuns la „Plouă

Lasă un răspuns

