Nerostite

origine-cuvinte-640x336Am adunat în inimi
cuvinte multe
pe care n-am ştiut
să le rostim
la timp.
Eram prea ocupaţi
să dăm din mâini
şi să zâmbim tâmp
spectatorilor
ce-au aruncat în noi
cu râsete de-o clipă
şi-au luat cu ei
bucuria efemeră.
Acum degeaba
le-am da glas,
nimeni nu le-ar mai auzi.
Ar cădea
cu zgomot surd
în hăul dintre noi
şi s-ar sparge în cioburi mii
de oglinzi
îngheţate.
Între mine şi tine
o iarnă eternă
a aruncat cu
ace de gheaţă în inimi
şi-a ucis
toate cuvintele
pe care n-am ştiut
să le rostim
la timp.

Scrie un comentariu

Decembrie 2, 2015 · 9:29 am

Lasă un răspuns

