Dor

12319751_10207040045432962_129203260_nCe faci la ora
când mi-e dor de tine?
Ora aceea-n care
luna-şi pune degetele
pe fereastră
şi copacii-şi
scaldă crengile negre
ca nişte mâini de morţi
întinse-a rugăciune,
în lumina ei?

Ce faci la ora
când mi-e frig de tine?
Târziu în noapte
când fiorii mă-ngheaţă
eu îmi pun mâna stângă
pe umărul drept
apoi mâna dreaptă
pe umărul stâng
şi îmbrăţişată aşa
închid ochii
şi-adorm
cu-mbrăţişarea ta
în gând.

Tu ce mai faci la ora
când dorul meu
te caută nebun,
temându-se că
de atâta drum
uitarea o să-mi şteargă
chipul
şi-o să mă uiţi
ca pe o frunză
prefăcută-n scrum?

2 comentarii

Decembrie 5, 2015 · 11:08 am

2 răspunsuri la „Dor

  1. Am plâns. Te îmbrăţişez!

    Apreciază

Lasă un răspuns

