Semnul lui Sisif

eagle-bird-beak-profileUrc calea abruptă
a vieţii
cărând muntele
în spate.
Am palmele bătătorite
şi sângele-mi picură
cald
din răni adânc deschise
în tălpi.
În jurul meu
se-nvârt vulturi pleşuvi,
pofticioşi
şi flămânzi.
Mă privesc cu ochi fixi
şi ciocurile puternice,
încovoiate
aşteaptă răbdătoare
ca din carnea mea
să se desprindă bucăţi
însângerate.
Hei,
voi regi ai cerului!
Poftiţi,
serviţi-vă,
smulgeţi
din muşchii ăştia încordaţi
cu ciocurile voastre
puternice!
Luaţi,
mâncaţi,
acesta este trupul meu
care pentru vulturi
se frânge
spre înălţare!

Scrie un comentariu

Decembrie 16, 2015 · 10:06 am

Lasă un răspuns

