De an vechi, de an nou

Se încheie un 2015 în care am murit şi-am înviat deşi n-aş fi crezut că mai sunt în stare s-o fac. Un am în care am dat rar pe la voi, am muncit mult, am plâns mult, m-am bucurat puţin şi m-am certat de multe ori. Eu pe mine.
M-am certat şi pentru că n-am fost în stare să vă vizitez, să vă citesc, să vorbim cum făceam odinioară. A fost epuizant. Mi-a şi ajutat, totuşi. M-am împăcat cu mine şi chiar nu credeam ca asta să mai fie posibil.
Trecerea dintre ani nu-i neapărat o bucurie. E un timp de reflecţie, pentru că, oricât ne-am bucura şi am alunga cu zgomot şi râsete anul care trece, el pleacă invariabil şi cu o parte din viaţa noastră iar anul care va veni, oricât de plin de bucurii va fi, ne va găsi mai bătrâni şi va lua cu el când va pleca încă o bucăţică din noi.
Trecerea dintre ani trebuie să ne fie moment de meditaţie, de încărcare a bateriilor, de mulţumire pentru ce-a fost şi recunoştinţă pentru ce va veni. Un moment în care să realizăm că suntem trecători şi doar binele pe care-l facem şi gândul de recunoştinţă rămas sunt cele care contează în viitor.
Vă urez tuturor să lăsaţi să plece cu anul ce trece toate supărările, nemulţumirile, neîmplinirile, tot ce-a fost rău şi urât.
Păstraţi cu sfinţenie în cutiuţa sufletului vostru tot ce-a fost frumos, toate zâmbetele celor dragi şi ale necunoscuţilor, toate mulţumirile , săruturile, recunoştinţa.
Să întâmpinaţi anul care vine cu speranţă şi dorinţa de a fi mai buni. Să nu uitaţi niciodată să le spuneţi celor dragi că-i iubiţi, că-i preţuiţi şi că-i vreţi în viaţa voastră. Pentru că viaţa fără iubire nu e viaţă. E deşert.
Să vă feriţi de oameni nerecunoscători şi profitori, să lăsaţi pe preşul de la uşă toate nemulţumirile, necazurile, supărările de peste zi, să vă păstraţi casa sufletului curată şi luminată. Să fiţi sănătoşi! Să fie pace! Să fie înţelegere, armonie şi linişte în vieţile voastre şi în ale noastre ale tuturor! Vă doresc tot ceea ce-mi doresc pentru mine şi familia mea!
La mulţi ani!

15 comentarii

Decembrie 31, 2015 · 3:51 pm

15 răspunsuri la „De an vechi, de an nou

  1. … Și va veni 2016… 🙂
    Hai să sperăm că va fi un an mai frumos, cu mai puține încruntări și cu mai multe motive de bucurie! Ei, ce zici, Lucia? Ne încăpățânăm să îl facem așa? 😉

    Apreciat de 1 persoană

  2. De nu ne-o fi bine, măcar să nu ne fie rău! 😀

    Să ai tot ce-ţi doreşti, şi-apoi în plus bucurii şi surprize plăcute!
    La mulţi ani!

    Apreciază

  3. An nou fericit și la cât mai multe povestiri frumoase, așa cum ne-ai obișnuit! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  4. La mulți ani, Lucia!
    Hai să dăm uitării tot ce nu a fost pe plac sufletelor noastre și să gândim doar la frumusețea ce există permanent în jurul nostru.
    Să-ți fie anul acesta cu bucurie în suflet!

    Apreciază

  5. La mulţi ani! Un an plin cu bune şi bine!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

