Fără răspuns

sursa imagine: femeia.ro

sursa imagine: femeia.ro

De ce ar mai conta
acum
cine-a greşit
şi cine a rănit,
cine a dat
şi cine a primit,
cine-a iubit
şi cine a murit
încetişor
în gând cu ultimul cuvânt
rămas de-a pururi
nerostit?

Şi cui i-ar mai păsa
acum
cât sânge-a curs,
ce ochi au plâns
şi care inim-a tăcut
îngenunchind
însângerat
sub lovitura
nemiloasă
a ultimului dor
pierdut?

Pe cine-ar mai mişca
acum
cât te-am iubit,
cât m-ai lovit,
cât te-am iertat,
cât m-ai minţit,
câtă tristete
au adunat
ochii ce-au plâns
de-atunci,
neîncetat?

Ce pană mai notează-n
cer
tot ce-am fi vrut
şi n-am putut,
tot ce-am fi spus
şi am tăcut,
tot ce-am simţit
şi-am omorât?

De ce ar mai conta
acum
cine-a greşit,
cine-a rănit,
cine a dat,
cine-a primit,
cine-a iubit
şi cine a murit
încetişor
în gând cu ultimul cuvânt
rămas de-a pururi
nerostit?

11 comentarii

Ianuarie 2, 2016 · 10:26 am

11 răspunsuri la „Fără răspuns

  1. Te îmbrăţişez cu mare drag şi îţi mulţumesc pentru versurile astea! Atât!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Întrebări fără răspuns, da…

    Citind, pătruns de esenţa mesajului, mi-am amintit de o poezie scrisă demult, prin ’88. Era o vatmaniţă pe nume Valy care de fiecare dată cînd mă urcam în vagonul ei, mă întîmpina cu primul vers în loc de salut. Era ceva… deosebit.

    Cenuşă-n vînt… şi vîntul bate…
    În urma noastră ce rămîne?
    Doar amintirea mai străbate
    Gîndul celor ce vor fi mîine.
    Că te-am iubit, că m-ai iubit –
    Acestea nici nu mai contează;
    Cînd nu mai eşti, cînd nu mai sînt,
    Cuvintele nu mai vibrează.
    […]

    Apreciat de 3 persoane

  3. Chiar fără răspuns… n-am cuvinte pentru aceste deosebite versuri.

    Apreciază

Lasă un răspuns

