Să nu crezi

6462340049_05e7dc321c_bSă nu te-ncrezi
în ochii mei înstelaţi.
Sunt fata morgana,
plutesc
ca o umbră-n deşert
şi-ademenesc
cu oazele mele-nverzite
călători cu buzele fripte
de arşiţă.

Să nu te laşi ademenit
de cântecul meu
de sirenă.
Pe-un mal de Rin
sunt Lorelei,
glasul meu minte
marinari încercaţi,
orbiţi de strălucirea de aur
a părului meu.

În gura-mi cu râuri de miere
să nu crezi.
Mii de poveşti
izvorâte pe rând
din buze de fragă
frâng noapte de noapte
voinţa regelui ce altfel
ar fi ucis-o pe Seherezada
după 1001 de nopţi.

Să nu crezi
în fiinţa mea
de lumină şi fum.
Eu nu exist,
sunt doar o iluzie
menită s-ademenească
prin vise de dor
călători rătăciţi
prin viaţă.

3 comentarii

Ianuarie 20, 2016 · 7:40 am

3 răspunsuri la „Să nu crezi

  1. Iluziile sînt întotdeauna frumoase. 😉

    Apreciat de 1 persoană

  2. TIPSYNEL

    Ca toate iluziile, esti o fata morgana orbitoare. Toti cititorii tai suntem calatori rataciti prin viata.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

