Nu mă iubi

Nu mă iubi.
Iubeşte
dimineţile în care
soarele răsare-n ochii mei.
Iubeşte-mi
buzele şi sânii
în nopţi aprinse de păcat.
Iubeşte
liniştea caldă a serilor
în care gândurile
ni se contopesc.
Iubeşte
ziua-n care
un scrib bătrân
a dat cu zarul
şi-a tras la loteria vieţii
inima mea şi inima ta,
spre întregire.
Eu promit
să-ţi iubesc
doar mâinile
când adună-n
palme înfiorări
de pe corpul meu
cu chemări
şi gura
când îmi culege
de pe buze dorinţe,
în nopţi înstelate
parfumate
cu noi.
Nu mă iubi.
Iubeşte
ce simţi
lângă mine
şi felul în care
te ştiu iubi.8d8f18317874dc669330608cc241afbd

Scrie un comentariu

Ianuarie 22, 2016 · 7:09 am

Lasă un răspuns

