Pact la miezul nopţii

A venit tiptil
lângă patul meu.
M-a întrebat „dormi?”
Am tăcut.
Nu dormeam,
mi-era groază de
eternitatea ei.

Te prefaci!
mi-a zis rânjind.
He, he!
Ai impresia
că nu ştiu citi
în suflete?
Ti-e teamă, te simt!
De viaţa ce te omoară
încet,
secundă cu secundă,
nu-ţi e teamă!
Biinee! Te las.

O să vin să te iau când
mă vei implora.
Până atunci o să mori
lent,
gând cu gând,
imagine cu imagine,
cuvânt cu cuvânt.
Când vei uita
să vorbeşti, o să vin
să te eliberez
de chin.

Am întins mâna
şi-am parafat
contractul.
Mâna mea stângă,
caldă,
a atins mâna ei stângă,
rigidă.
Mâna cu inima.

A venit lângă patul meu
şi am făcut un pact
cu Moartea.
Ea a plecat,
eu mor încet
secundă cu secundă,
gând cu gând,
cuvânt cu cuvânt.

Am deschis ochii
dis-de-dimineaţă,
am privit zorile
şi m-am bucurat.
Mi-am privit apoi
stânga
şi am oftat.
Mă doare pactul
încheiat
la ceas târziu
în noapte.
pinky-pact

3 comentarii

Din categoria Frânturi de gând- poezie, Uncategorized

3 răspunsuri la „Pact la miezul nopţii

  1. Da sa stiti ca ma e si varianta: Ma doare-n pactul incheiat la ceas tarziu in noapte…. 😉

    Apreciat de 1 persoană

  2. Trimite-o la mine, că io de cînd o tot chem şi doar îmi trimite SMS-uri că mai întîrzie, că mai are treabă în altă parte… Neserioasă, zău aşa! XD

    Apreciază

Lasă un răspuns

