Sfârşit de drum

Dragii mei, orice lucru în lumea asta are un început şi-un sfârşit. Pentru acest blog a venit vremea sfârşitului. Nu mai există nici omul, nici raţiunea care au dus la înfiinţarea lui. Eu mă mut în altă casă, departe de ochi răi ce-au stat prea mult în preajma mea. Şi poveştile vor fi un pic diferite, încerc să le fac publicabile.

O să vă adaug eu pe fiecare în blogroll. De vreţi să mă citiţi în continuare, mă adăugaţi la rândul vostru. De nu, nu. O să mă cunoaşteţi după zbor, după aripi. Cu prietenul „fosile”  am dat deja mâna de nou început.

Vă mulţumesc că mi-aţi stat alături atâta timp, într-o perioadă destul de dificilă din viaţa mea. Nu voi şterge ce-i aici, va rămâne mărturie a ceea ce-am fost, ce-am trăit, ce-am iubit şi poate că, din când în când, câte o frântură din trăirile mele va mai ateriza pe aici. În limita timpului disponibil.  Vă îmbrăţişez cu drag pe toţi şi vă aştept în noua mea casă.

20 comentarii

Din categoria Uncategorized

20 de răspunsuri la „Sfârşit de drum

  1. Să fie cu noroc în casa nouă !

    Apreciază

  2. Ana G.

    Vreau şi eu în casa cea nouă! Chiar dacă nu am blog… Voi fi invitată?

    Apreciază

  3. Vreau și eu să vin la tine. Te rog dă-mi un semn. Bine? Un mic semn că e blogul tău nou. Să fiu sigură că te am. Că-mi trebuiești tare. Da? 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  4. Vezi că m-am abonat azi la tine de pe noul blog. 🙂

    Apreciază

  5. Dacă nu sunt prea indiscretă, care este noua casă?

    Apreciază

  6. Pai si eu sunt aici. Chiar daca nu mai esti. Vreau sa te urmaresc si in casa noua ❤

    Apreciază

  7. Mirela

    Si eu vreau sa citesc mai departe. Mi-ai facut mult bine sufletului meu.
    Multumesc.
    Mirela

    Apreciază

  8. Dacă mă primeşti, tare aş vrea să-ţi vizitez şi noua căsuţă. Să îţi fie bine, Lucia!

    Apreciază

  9. Sarut mana! Daca aveti timp si doriti sa ma aveti cititor, astept un semn chiar daca nu am blog! Eu as dori sa va citesc in continuare, imi face placere deosebita! Va multumesc,

    Apreciază

  10. Cioc, cioc! Un mic semn?

    Apreciază

Lasă un răspuns

