Notă

Bună dimineaţa, dragii mei şi vechi şi noi. Văd o avalanşă de abonări în ultimul timp şi trebuie să revin asupra ultimului meu articol.

Nu mai postez pe acest blog, a rămas în viaţă datorită articolelor pe care le am deja aici şi pe care n-am reuşit să le salvez.

Dacă vă place ce-am scris şi vi se pare că merit să citiţi în continuare aberaţiile mele, vă invit pe toţi pe noul meu blog, https://aripifarazbor.wordpress.com.

Vă mulţumesc pentru interesul acordat şi vă aştept cu drag acolo unde, printre picături, reuşesc să mai zic câte ceva.

Lucia

2 comentarii

Din categoria Uncategorized

2 răspunsuri la „Notă

  1. Părerea mea, dacă are vreo importanță, ar fi să nu ștergi acest blog, ci să-l lași în forma avută de-a lungul anilor. Te reprezintă, sau dacă vrei, te-a reprezentat în anii în care ai scris aici.
    Sau, dacă vrei, le poți muta „cu totul” pe noul tău blog.

    Apreciază

Lasă un răspuns

